vineri, 1 aprilie 2011


Am fost așa mereu

Și iarăși e noapte , e frig și e trist,
Timpul e rece, tremurător, pesimist,
I-ar eu cu privirea caut ceva ,
Trupul tău, ochii tăi , vocea ta,
Caut mângâiere, în neant în ceață,
Dar în jurul meu e totul de gheață,
Timpul, visul, privirea , dorul,
Totul e spulber gândul ,amorul ,
A-și înceta să caut cu ochii,
A-și înceta să doresc să te-apropii ,
A-și înceta să m-ă cred vinovată ,
Dacă în urmă n-ar rămâne vri-o pată,
Am obosit de atâta tăcere,
De frică, de certuri și de durere,
Sunt ostenită de a me-a privire,
De vorbe, de vise și de amintire,
Am obosit de această viață,
Că-ci e scufundată intr-o mare ceață,
E tristă, perversă,și nare morală ,
Că-ci ceia ce fac e o mare greșeală,
Nu pot! Nu vreau! Nu m-ai privesc!
Nu văd… nu știu … nu m-ai doresc,
Sunt tristă , pasivă și sunt confuză ,
Puțin ne înțeleasă, puțin c-am ursuză,
Dar așa sunt eu, așa am fost mereu,
În viața ta, în prezența ta și în gândul tău ,
Nu văd vreo greșeală, să mă schimb nu pot,
Ți-am dat tot ce am, acum ți-am dat tot,
Privirea, curajul,gândirea, tăcutul,
Ideile, dragostea chiar și sărutul ….

01/04/11
23:11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu