marți, 19 aprilie 2011


Prin ploaie

De ieri a început să ploaie și plouă în continuu

E trist afară, întunecat și e pustiu,

Iar picăturile cad reci și singuratice

I-mi este frig i-mi este trist deja e și târziu,

Și din tăcerea rece întunecoasă

Zăresc prin ploaie chipul dulce al tău,

Întindu-ți mâna fină răcoroasă,

Eu o simți încet peste obrazul meu,

Erai atât de rece erai și singuratic,

Aveai privirea tristă și-obosită,

Erai cu haine ude păreai un pic sălbatic,

Cu vocea tremurândă cu gura amorțită,

Stăteai în fața mea ca o fantomă,

Și așteptai să te invit în casă,

Eram asemenea unui chip protomă,

Eram în haine albe și mă vedeai frumoasă ,

Stăteam tăcuți și în ochi ne priveam,

Și nu știam să scoatem un cuvânt,

Stăteam nedumeriți și nu înțelegeam,

De parcă ne aflam într-un labirint,

Eu te priveam atât de-atent pe tine,

Și nu înțelegeam ce-ascundeau ochii tăi,

Erai nedumerit și te uitai la mine,

Și tu nu-nțelegeai ce căutau ochii mei,

Te căutau pe tine cel de altă dată,

Cu vocea blândă, surâs atrăgător,

Îți căutau privirea ce-a dulce fermecată,

Când tu erai atât de înțelegător.

09.04.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu