duminică, 27 martie 2011


Adâncul din mine
De azi doresc să-mi schimb ceva,
Ce-ea ce aparține de viața mea ,
Trecutul dureros – viitorul meu,
Noi împreună, totul și Eu,
Durerea ce-o am, iubirea ce-o port
Ce-ia ce de-acum nu pot să mai suport,
Trupul î-mi slăbește, vocea mi se schimbă,
Mâinile î-mi tremură, privirea î-mi este strâmbă,
Nu m-ai am putere ca s-ă m-ai rezist,
Că-ci sunt cuprinsă de neantul trist,
Trista pasiune tristul chip amor,
Mica me-a tandrețe, pași tăcuți de dor,
Fulger de tăcere în umbra întunecată,
Plină sunt de durere cu inima sfărâmată,
Iar azi sunt tăcută dar plină de dor,
O mare tăcere dar plină de-amor,
Tu crezi că sunt aproape, eu însă sunt departe,
Undeva în adâncuri cuprinsă în arte ,
Vreau să te ating, imaginea î-ți dispare ,
Iluzia e doar o tristă așteptare ,
Ziua a fost tristă dar deja e noapte,
Și nu se m-ai termină să aud tot șoapte,
Vocile din mine nu doresc să plece ,
Iar eu sunt confuză, sunt albă și rece,
Gânduri , gânduri , tulburate vise ,
Hârtii aruncate, file pline scrise ,
Camera e goală o goală așteptare ,
Voci ursuze, clinchete și doar disperare…

Smântâna Marina
27/03/2011 ( 22:15)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu