marți, 1 iunie 2010


Aș dori să încep acestă poveste cu o poezie proprie ...
A fost un vis

Când priveliştea încânta
Mii de fluturi se coboară
Toate păsările cânta
Amintirea dulce zboară
Vântul cu-adierea caldă
Braţul încet mil doboară
În amor visarea scaldă
Mă dezmiardă mă omoară
Şi veghează peste mine
Zile-ntregi şi luni de-a rândul
Şi cu-n braţ de roua vine
Şi îmi luminează gândul
Zori-mi măcina veşmântul
Din tăcere se avântă
Îmi ascult încet cuvântul
Ce m-a desfaţă m-ă încânta
Din imensa-ndepărtare
Mii de flori vântul abate
Cad frumoasele-i petale
De mireasmă îmbibate
Iarba îmi vorbeşte-n şoapte
Universul mă cuprinde
Şi in vis întreaga noapte
Îmi dă drumul şi mă prinde
Vreau să dorm fără trezire
Vreau să stau aici departe
Însa raza de iubire
Mă trezit din somn de moarte.. Smântâna Marina V.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu